بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing ): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد. بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند. .




دانلود کده بازاریابی ,های ,اسلاید ,پاورپوینت ,مدل ,تعریف ,مدل های ,انواع مدل ,بازاریابی در ,در 26 ,پاورپوینت کامل ,عنوان سیستم بازاریابیمنبع

مقاله کشاورزی شهری

سؤالات استخدام بانک اقتصاد نوین

سوپر آلياژهاي پايه نيكل

دانلود کتاب سیسیلی کان Play the Sicilian Kan: A dynamic and flexible repertoire for Black

کارت ویزیت چاپ و تبلیغات

دانلود کتاب ابتکار عمل در شطرنج - ایوان سوکولوف Sacrifice and Initiative in Chess

آزمون جامع ششم ابتدایی نوبت اول (پاسخنامه دارد)

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارزانی زندگينامه مشاهير ايران و جهان www.motafareghe.rozblog.com مجله دلتا bestlastsecond فروشگاه اینترنتی آموزش های همگانی اسپیس فریم وبلاگ برترین مطالب مدل لباس مردانه | فشن شیک مد روز